PEUGEOT MOTOCIKLI

Auto-Tim je zastupnik za Peugeot motocikle za Šibensko-Kninsku županiju!

Svaki Peugeot skuter dizajniran je i proizveden prema standardima i s pažnjom na detalje karakteristične za francusku kvalitetu. Iako se vizija savršenog skutera mijenja od zemlje do zemlje i od korisnika do korisnika, Peugeot motocikli omogućuju svakome da pronađe svoju crtu u nekom od naših modela i to zahvaljujući širokom rasponu od 50 cc do 400 cc, s 2 ili 3 kotača, s električni ili motorom na unutrašnje sagorijevanje.

Kratka povijest

Peugeot je svoj prvi motocikl izgradio 1898. godine s motorom De Dion-Bouton postavljenim na stražnji kotač. Ovaj je model prikazan na Pariškoj izložbi 1898. godine, ali nije pušten u proizvodnju. Peugeot je proizveo tricikl 1898. godine, iako je većinu strojeva zapravo proizveo De Dion-Bouton.

Godine 1900. Peugeot je počeo proizvoditi četverocikle, ali oni su propali i prestali su se proizvoditi do 1903. Godine 1901., potaknuti uspjehom francuske braće Werner Brothers i Motobicyclette tvrtke, Peugeot je proizveo vlastiti motocikl koristeći švicarske proizvode Zürcher i Lüthi (ZL) motor. [2] Peugeot 500 M, model s dvostrukim razvodnim osovinama, 500 ccm (31 inča), pojavio se 1914. godine, prvi ovog tipa. 1930. godine Peugeot je apsorbirao Automoto koji je bio pionir na području motocikala i skutera. Peugeot je bio vodeći francuski proizvođač motocikala sve do pedesetih godina prošlog stoljeća, proizvodeći mnoge modele.

U listopadu 2014. Mahindra i Mahindra stekli su 51% kontrolnog udjela u kompaniji. [3] PSA Group zadržala je 49% udjela u kompaniji, kao i korištenje imidža svog branda. [4]

Peugeot trenutno proizvodi skutere i 3-kotače s motorima od 50 do 500 ccm. [5] Upravlja s dva proizvodna pogona u Mandeureu, Francuska i Jinan, Kina. Peugeot skuteri se prodaju u 60 zemalja.

M&M je nakon toga kupio 100% udjela u 2019. godini.

Skuteri

Peugeot S55 | Peugeot S57 | Peugeot SC/SX | Peugeot ST | Peugeot Rapido | Peugeot SV | Peugeot Buxy | Peugeot Speedake | Peugeot Squab | Peugeot Scoot’Elec | Peugeot Speedfight | Peugeot Elyseo | Peugeot Looxor | Peugeot JetForce | Peugeot Ludix | Peugeot Satelis | Peugeot Satelis Compressor | Peugeot Sum Up | Peugeot Tweet | Peugeot Vivacity | Peugeot Kisbee | Peugeot Citystar | Peugeot e-Vivacity | Peugeot Metropolis | Peugeot Streetzone | Peugeot Django | Peugeot Sum-Up 125 | Peugeot Belville

Motocikli

Peugeot 500 M
Peugeot TLX
Peugeot XP6
Peugeot XPS
Peugeot XR6
Peugeot XR7

Mopedi

Peugeot 101

Peugeot 102

Peugeot 103, produced from 1972, with different models (LSMs, SP, Land, Chrono, Electronics, TLX, RCX, Clip, Vogue, FXR, CRX and others)

Skuteri

Peugeot S55 | Peugeot S57 | Peugeot SC/SX | Peugeot ST | Peugeot Rapido | Peugeot SV | Peugeot Buxy | Peugeot Speedake | Peugeot Squab | Peugeot Scoot’Elec | Peugeot Speedfight | Peugeot Elyseo | Peugeot Looxor | Peugeot JetForce | Peugeot Ludix | Peugeot Satelis | Peugeot Satelis Compressor | Peugeot Sum Up | Peugeot Tweet | Peugeot Vivacity | Peugeot Kisbee | Peugeot Citystar | Peugeot e-Vivacity | Peugeot Metropolis | Peugeot Streetzone | Peugeot Django | Peugeot Sum-Up 125 | Peugeot Belville

Motocikli

Peugeot 500 M
Peugeot TLX
Peugeot XP6
Peugeot XPS
Peugeot XR6
Peugeot XR7

Mopedi

Peugeot 101

Peugeot 102

Peugeot 103, produced from 1972, with different models (LSMs, SP, Land, Chrono, Electronics, TLX, RCX, Clip, Vogue, FXR, CRX and others)

Kratka povijest

Peugeot je svoj prvi motocikl izgradio 1898. godine s motorom De Dion-Bouton postavljenim na stražnji kotač. Ovaj je model prikazan na Pariškoj izložbi 1898. godine, ali nije pušten u proizvodnju. Peugeot je proizveo tricikl 1898. godine, iako je većinu strojeva zapravo proizveo De Dion-Bouton.

Godine 1900. Peugeot je počeo proizvoditi četverocikle, ali oni su propali i prestali su se proizvoditi do 1903. Godine 1901., potaknuti uspjehom francuske braće Werner Brothers i Motobicyclette tvrtke, Peugeot je proizveo vlastiti motocikl koristeći švicarske proizvode Zürcher i Lüthi (ZL) motor. [2] Peugeot 500 M, model s dvostrukim razvodnim osovinama, 500 ccm (31 inča), pojavio se 1914. godine, prvi ovog tipa. 1930. godine Peugeot je apsorbirao Automoto koji je bio pionir na području motocikala i skutera. Peugeot je bio vodeći francuski proizvođač motocikala sve do pedesetih godina prošlog stoljeća, proizvodeći mnoge modele.

U listopadu 2014. Mahindra i Mahindra stekli su 51% kontrolnog udjela u kompaniji. [3] PSA Group zadržala je 49% udjela u kompaniji, kao i korištenje imidža svog branda. [4]

Peugeot trenutno proizvodi skutere i 3-kotače s motorima od 50 do 500 ccm. [5] Upravlja s dva proizvodna pogona u Mandeureu, Francuska i Jinan, Kina. Peugeot skuteri se prodaju u 60 zemalja.

M&M je nakon toga kupio 100% udjela u 2019. godini.